Опубликовано в 22.07.2023 в Статьи
Фeдeрaльнe aвіaційнe упрaвління СШA (FAA) зaявилo, щo літaючі автомобілі у найближчі п\’ять років працюватимуть в основному як вертольоти й мова относительно безпілотні машини не йде — водій-пілот у салоні має бути.
FAA розробило о середньостроковий образ действий регулювання літальних апаратів з вертикальним зльотом і посадкою (VTOL), назвавши цей етап як «нову еру авіації, що колись зображувалася тільки в кіно нежто науковій фантастиці». Однак розробленими вимогами безпеки таких транспортних засобів у небі нехтувати далеко не варто.
Адміністрація авіаційного управління пише, що «передові аеромобільні транспортні засоби» повинні будуть мати в борту людей-пілотів, які у повітрі зобов’язані дотримуватись існуючих правил польотів для того гелікоптерів.
Своєю чергою, Bloomberg прогнозує, що поява аеромобілів спричинить падіння акцій деяких компаній, що займаються міськими аеротаксі. Во (избежание прикладу наводиться компанія Joby Aviation Inc., що підтримується Toyota, яка втратила 5,6% своєї вартості після публікації плану FAA, та підтримувана Stellantis Archer компанія Aviation Inc., яка відразу втратила 3%. Щоправда, сверх кілька днів обидві відновили свою вартість.
Експерти FAA прагнуть зробити введення цих транспортних засобів в експлуатацію якомога більш передбачуваним, в розробці правил спиралися держи наявні процедури та інфраструктуру. Це означає, що пілотам потрібно погоджувати польоти і літати для висоті до 1219 метрів з використанням чинних правил візуальних польотів возьми малій висоті.
Нині адміністрація FAA працює з міністерством енергетики, TSA та іншими зацікавленими відомствами і сторонами в (видах визначення збільшення потужності, безпеки та екологічних міркувань, необхідних в (видах нового класу літальних апаратів.