Опубликовано в 20.11.2023 в Статьи
Німeцькa кoмпaнія ZF прeдстaвляє гaльмівну систeму бeз гідрaвлічниx ліній і гaльмівнoї рідини. Сxoжі рoзрoбки є і в іншиx вирoбників комплектуючих.
Гальмівні оковы до konveda.in.ua
диска притискає електродвигун в кожному колесі. Така учение обіцяє більш ефективний осматривание з боку електронних систем, ефективність подле зупинці та штатному керуванні. Також стверджується, що такі гальма продовжують дальність скорее електромобілів та зменшують шкідливі викиди.
Нова електрична гальмівна способ, так зване гальмування точно по дроту, обіцяє більш високу безпеку та надійність, а також значно простіше та дешевше обслуговування. ZF у своєму портфоліо заявляє относительно останню систему, що відкриває двері давно нової ери управління транспортними засобами.
Компанія представила нову технологію гальм з електричним керуванням у свій Вторник мобільності нового покоління в Шанхаї. Новинка створює гальмівну силу електричним двигуном нате кожному колесі і виключає потребу в гідравлічній системі та гальмівній рідині. У пирушка же час у так званій гальмівній системі «сухі» гальмівні сигнали від педалі давно електродвигуна передаються суто електрично.
Інженери ZF заявляють, що порівняно зі звичайними гальмівними системами їх технологія «гальмування следовать допомогою дроту» дозволяє легше інтегрувати управління гальмом (IBC), забезпечити меншу відстань гальмування, краще відновлення гальм та менші витрати нате обслуговування. Для екстреного гальмування зі швидкістю 100 км/бадняк отримана гальмівна відстань може бути бери дев\’ять метрів коротшою, ніж для того звичайних гідравлічних гальм. Крім того, електромобілі можуть досягати прежде 17 відсотків довшого діапазону завдяки покращенню рекуперації.
Исполнение) електричних систем «сухого» гальмування моменти залишкового опору, що створюються звичайними гальмами помощью мінімальний контакт між гальмівними колодками та дисками, можуть бути зменшені майже предварительно нуля. Це призводить раньше зниження викидів твердих часток, що утворюються близ стиранні гальм, тоді як менший опір економить електроенергію і може збільшити дальність електромобілів.
У праздник же час видалення гідравлічної системи зменшує витрати получи встановлення та логістику у виробництві транспортного засобу, оскільки политическое устройство складається з меншої кількості деталей. Відсутність гальмівної рідини потім зменшує частоту службових відвідувань. У пирушка же час в офіційному прес-релізі ZF зазначається, що навіть за исключением. Ant. с механічного з\’єднання між акселератор гальма та механізмами дії гальм відчуття гальмування таке ж, як у звичайних гідравлічних гальм.
Гальмівна технологія вторгаться в автомобільну промисловість з авіації. ZF каже, що вслед за допомогою нової технології гальм виробники можуть збирати оптимальну гальмівну систему відповідно поперед своїх вимог. Сьогодні ZF може поставляти суто електричні, суто гідравлічні та комбіновані системи, оскільки він був одним з найбільших постачальників гальмівних систем більше п\’ятдесяти років.