Опубликовано в 20.04.2024 в Статьи
Вoднeвa кoнцeпція Toyota нe пoдoбaється бaгaтьoм кoристувaчaм — чимaлo влaсників нeзaдoвoлeні пoкупкoю, пoдaють пoзoви дo суду тa вимaгaють повернення коштів.
Проблеми з заправними станціями, зростання витрат получи и распишись паливо, стрімке падіння вартості перепродажу. Все на свете це основні причини чому власники, які придбали водневу Toyota, почуваються «обдуреними та введеними в оману».
Mirai в перекладі з японської означає «майбутнє». Коль Toyota зробила велику ставку сверху те, що водень — це майбутнє водіння, назва свого першого електромобіля возьми паливних елементах з водневим двигуном Toyota Mirai здавалася відповідним кроком в целях цих амбіцій.
Справи пішли без- так. Як з\’ясували перші користувачі, Mirai невыгодный був ідеальним майбутнім, яким багато хто бажав його бачити. Насправді путем слабку інфраструктуру та неадекватну амортизацію деякі власники звертаються до самого Toyota з проханням про викуп — і навіть подають позови впредь до суду. Сьогодні багато з них розлючені, відчуваючи себя обманутими через покупку автомобіля, який, получай їхню думку, мав величезний потенціал, але манером) і не отримав паливної інфраструктури, необхідної во (избежание його підтримки.
У заяві про сайту InsideEVs офіційні особи Toyota сказали, що знають насчет проблему та активно працюють з власниками, щоб вирішити їхні проблеми.
«Toyota визнає, що деякі клієнти Mirai в Каліфорнії можуть зіткнутися з проблемами заправки сверх нещодавнє закриття водневих станцій», — заявили в компанії. — «Постраждалі клієнти Mirai можуть знайти інші станції в регіоні ради допомогою таких інструментів, як веб-сайт партнерства Hydrogen Fuel Cell Partnership, ли зв\’язатися з нашим центром взаємодії з брендами, щоб обговорити інші доступні їм ресурси».
В компанії додали: «Ми продовжуватимемо працювати з постраждалими клієнтами Mirai, щоб допомогти визначити шляхи вирішення їхніх проблем у кожному конкретному випадку. Ми як і раніше прагнемо співпрацювати з зацікавленими сторонами ради підтримки інфраструктури заправки водневим паливом у Каліфорнії за один присест і в майбутньому».
Технологія водневих паливних елементів постоянно ще знаходиться в зародковому стані. Але якщо є якась компанія, яка найкраще підходить ради постачання водневого споживчого автомобіля, так це Toyota. Зрештою, автовиробник працював надо цією технологією протягом трьох десятиліть і фактично почав продавати перший Mirai у 2015 році.
По (по грибы) своєю суттю Mirai є електричним автомобілем — водень около взаємодії з киснем виділяє електроенергію, яка і будить автомобіль у рух. Замість того, щоб витрачати часы на передачу електроенергії від мережі накануне батареї, водневі авто зберігають стиснений водень у резервуарах, що дає змогу заряджати крихітну бортову батарею використовуючи лише воду і по-летнему як побічні продукти. Це работать засучив рукава його ідеальним для клієнтів, які хочуть мати електромобіль, але з якихось причин маловыгодный мають можливості заряджати його вдома.
Водень може мати більшу перспективу, якщо його спалювати у традиційних двигунах внутрішнього згоряння. Такі експерименти були у BMW та низки інших автовиробників. Але задолго. Ant. с масового виробництва справа поки що безграмотный дійшла. Плюси такої технології полягають у тому, що автомобіль може їздити як получи и распишись бензині, так і на водні. Фактично це род технології LPG, але з повністю екологічним вихлопом.