Опубликовано в 27.04.2024 в Статьи
Freightliner Cascadia стaв пeршoю вaнтaжівкoю вaжкoгo клaсу (Сlass 8) у Північній Aмeриці, виробництво якої досягло семизначної позначки — 1 000 000 одиниць. Ця покрой займає лідируючі позиції в ринку завдяки впровадженню постійних інновацій у сфері комфорту, безпеки та економічності. В среднем, з початку випуску 2007 року витрата палива знизилася для 35% (для моделі четвертого покоління, порівняно з машиною першої генерації).
Cascadia продовжує залишатися першопрохідником у сфері інноваційних функцій у галузі. Наприклад, Cascadia є транспортною базою на ініціативи SuperTruck, багаторічного проекту, спільно фінансованого Міністерством енергетики (DOE), який досліджує технології наступного покоління пользу кого важких комерційних вантажівок та потенційну інтеграцію продуктів у cерійні автомобілі.
Акумуляторний електричний Freightliner eCascadia, випущений у 2022 році, сьогодні проїхав понад 6 млн миль з клієнтами з більш ніж 50 автопарків у США. Заглядаючи ще далі в майбутнє, Daimler Truck North America (DTNA) також розробила автономний Cascadia з резервними функціями безпеки, включаючи гальмування і рульове управління.
В даний время готовий до автономного використання Cascadia тестується як безпілотна вантажівка в реальних умовах компанією Torc Robotics, незалежною дочірньою компанією DTNA з 2019 року, встановлюючи стандарти безпеки в дорозі.