Опубликовано в 17.08.2023 в Статьи
Влaсники Rivian R1S і R1T скaржaться нa пeрeдчaсний знoс пeрeдніx шин електромобілів. Вслед відгуками перших покупців машин, коліс вистачає всього держи 9-15 тисяч кілометрів. Це приблизно стільки ж, скільки середньостатистичний власник електромобіля в США проїжджає вслед рік.
У режимі Conserve Mode висота автомобіля максимально знижується на покращення аеродинаміки, а задня вісь відключається. По мнению суті, система eAWD вимкнена, і задіюються лише неудовлетворительно передні електродвигуни. Електричний R1T, має в области одному електродвигуну на кожне триб, які сумарно видають 415 кінських сил бери передню вісь і 420 «сил» получай задню.
Позашляховик R1T важить 3250 кг. Як ви можете собі уявити, такий здоровенний електромобіль, який приходиться в рух лише передніми колесами, суттєво вплине держи інтенсивний знос шин.
Але це невыгодный єдина причина такого швидкого зносу. Вотан з власників R1T також опублікував цікаве спостереження. Если пікап знаходиться в найнижчому положенні підвіски, кар мають некоректний кут розвалу та сходження, що прискорює темпи зносу.
Компанія Pirelli спеціально в (видах Rivian розробила 20-дюймові автомобиль Scorpion All-Terrain Plus. Виробник покришок дає гарантію нате колеса у 75 000 км. Але згідно умов гарантії, шини необхідно міняти кожні 7000-9000 км, щоб забезпечити рівномірний знос.