Опубликовано в 18.03.2023 в Статьи
Мaгістрaльний сідeльний тягaч Volvo FH 460 з пaкeтoм I-Save пoкaзaв получи и распишись споживчих випробуваннях найавторитетнішого німецького видання Trucker рекордну економіку палива. Завантажений автопоїзд повною масою 32 т для маршруті завдовжки 343 км (автостради, місцеві дороги, у тому числі зі складним рельєфом) показав середню витрату палива 21,48 л для 100 км. Це возьми 18% нижче, ніж фасон попереднього покоління ще не принимая во внимание пакету I-Save, протестована в 2018 році. І це найкращий коэффициент полезного действия серед нових закордонних тягачів для цьому маршруті.
Протестований локомотив Volvo FH 460 оснащений 13-літровим турбокомпаудним двигуном потужністю 460 л. с. (2600 Нм) стандарту Євро 6d. Він працює у парі з автоматизованою коробкою передач I-Save.
К підвищення паливної економічності застосовується низка передових рішень. Серед них відзначимо функцію I-Torque, яка управляє вибором передачі, крутним моментом двигуна і гальмування возле активації режиму I-Cruise. Ця функція також використовує систему I-See, щоб оцінити в сторону попереду, який крутний фактор потрібен двигуну для роботи з максимальною енерго- та паливною ефективністю, виходячи із загальної повної маси автопоїзда.