Опубликовано в 19.11.2024 в Статьи
Прeдстaвник північнoaмeрикaнськoгo oфісу мaрки підтвeрдив сaйту CarScoops.com, що кросовер Macan із ДВЗ залишиться в гамі «в доступному в целях огляду майбутньому» і продаватиметься паралельно з однойменним електромобілем. У Porsche дали зрозуміти, що тривалість одночасної пропозиції бензинового та електричного Macan визначатиметься попитом клієнтів та екологічними стандартами.
Американські журналісти припускають, що бензиновий Porsche Macan залишиться в строю довше, ніж очікувалося, причому без- виключений навіть третій рестайлінг! Річ у тім, що компактний кросовер випускається з 2014 року, станция застаріває, а за критеріями простору в салоні лекало поступається конкурентам. З іншого боку Macan залишається чудовим варіантом исполнение) активного водія і зберігає високоякісний інтер\’єр.
Сверху тлі дворазового зниження продажів Porsche Taycan маркетологам случиться переглядати стратегію прихильності задолго. Ant. с електромобілів. Фіндиректор німецької компанії визнав, що клієнти «ускладнюють бренду процес переходу держи електротягу». Поки що бери рівні ідеології план незмінний: задолго. Ant. с 2030 року понад 80% нових Porsche мають бути електромобілями, однак ринкова ситуація може змусити переглянути предсказывание.
У Європі бензиновий Porsche Macan довелося відправити получи пенсію достроково, і справа була далеко не у відсутності попиту. На офіційному рівні підтверджено чергову модернізацію бензинового Cayenne: движок V8 залишиться в строю навіть після 2030 року.