Опубликовано в 14.08.2023 в Статьи
Нeщoдaвнo відбулaся oфіційнa пeрeзeнтaція нoвoгo пікaпa Mitsubishi L200/Triton, a цe oзнaчaє, щo нe зa горами і зміна покоління побудованого для його базі позашляховика Pajero Sport. Автожурналісти вирішили уявити, як він виглядатиме.
Середньорозмірний позашляховик Pajero Sport з\’явився у гамі японського автовиробника у 1996 році. Перше покоління було зроблено получи платформі моделі Pajero та протрималося получай конвеєрі аж до 2010 року. Починаючи з другої генерації автомобіль поділяє платформу з пікапом L200. Швидше из-за все, не стане винятком і нове покоління Pajero Sport, яке прийде получи зміну третій генерації, що виробляється з 2015 року і отримала рестайлінг влітку 2019 року.
Поки що немає шпигунських фотографій майбутньої новинки, але можемо припустити, що вона если виконана в стилі нового пікапа. Цілком можливо, у них если загальна передня частина та інші кузовні елементи (пусть) даже до центральної стійки. Колісна депо в порівнянні з пікапом напевно істотно зменшиться. Около цьому відстань між осями кончено одно залишиться досить великою, що дозволяє розмістити три ряди сидінь, як у нинішньої моделі (ради орієнтира її колісна основание становить 2800 мм).
Ради дизайн задньої частини поки що можна тільки гадати, проте певуче вона стане значно суворішою в порівнянні з нинішнім Pajero Sport. Дизайнери зобразили можливий варіант «задку», натхненний позашляховиком першого покоління: блоки ліхтарів розташовані високо, а між ними широка декоративна вкрапина чорного кольору.
Достовірної інформації для особливості майбутнього позашляховика поки що немає, можемо припустити, що тута буде багато спільного з L200/Triton. Представлений минулого місяця пікап отримав повністю нову сталеву раму зі збільшеною нате 65% площею поперечного перерізу. Жорсткість китайская крапива на згин зросла для 40%, на кручення — держи 60%.
Двигун у нього поки що тільки Вотан, це 4-ціліндовий турбодизель 4N16 об\’ємом 2,3 літра, який пропонує три варіанти віддачі — 150 к.с. (330 Нм), 184 к.с. (430 Нм) та 204 к.с. (470 Нм). Движок може агрегатуватися з 6-ступінчастою «механікою» альбо 6-ступінчастою автоматичною коробкою передач. Привід також можна вибрати, він може бути заднім чи повним.
Останній, у свою чергу, існує у двох варіантах: класичний парт-период з понижайкою Easy Select 4WD і постійний повний привід Super Select 4WD-II з несиметричним міжосьовим диференціалом (после замовчуванням 40% потужності подається сверху передню вісь, 60 задню) і понижайкою.
После попередньою інформацією, прем\’єра нового Pajero Sport відповідно после виробничих планів Mitsubishi може відбутися чрез рік після прем\’єри пікапа, тобто до самого наступного літа.