Главная - Статьи - Нові системи безпеки знизили аварійність за участю вантажівок

Нові системи безпеки знизили аварійність за участю вантажівок

Опубликовано в 18.05.2023 в Статьи

Кoмпaнія Daimler Truck нeщoдaвнo відзнaчилa встaнoвлeння мільйoннoї систeми Active Brake Assist. Впeршe вoнa з\’явилaся нa вaнтaжівкax Mercedes-Benz Actros щe 2006 рoку, a сьoгoдні пропонується вже у п\’ятому поколінні. ABA 5 ради допомогою радарів та камер дозволяє визначити як стаціонарні, что-то около й рухомі об\’єкти, включаючи пішоходів, і присутствие загрозі зіткнення на швидкості раньше 50 км/год застосувати екстрене гальмування хоть до повної зупинки.

Сьогодні компанією поставлена отметина — оснастити подібною системою приставки не- менше 75% усіх транспортних засобів прежде 2025 року, і не менше 80% — прежде 2030-го. Йдеться для автомобілі всіх брендів Daimler Truck — Mercedes-Benz, Freightliner, FUSO, Setra, Thomas Built, Western Star, Bharat Benz та Rizon.

Вантажівки з кожним роком стають дедалі безпечнішими. После даними Німецького федерального офісу статистики, кількість загиблих у Происшествие з вантажівками у 2011 — 2021 роках скоротилася з 889 вплоть до 613 осіб. Тобто бери 30% і це при тому, що после цей період обсяг вантажоперевезень збільшився получи 15%. А кількість загиблих пасажирів у Происшествие із вантажівками знизилася вслед за цей же час в 20% — зі 174 до самого 140 осіб. Якщо ж брати загальну кількість загиблих у Происшествие на мільярд тонно-кілометрів, в таком случае з 1992 по 2021 рік вона впала з 7,5 после 1,2, тобто на 84%, а кількість серйозно травмованих — з 52,9 перед 11,2, тобто на 79%.

Зазначимо, що Mercedes-Benz ще 1981 року став першим виробником, який впровадив систему ABS нате вантажівках. У 1996-му, з появою моделі Actros, він також був піонером в установці EBS. 2001-го получай машинах з\’являється ESP, а 2002-го, з моделлю Actros другого покоління — системи Hill Holder (допомоги около старті на підйомі) та Brake Assist.

2006-го, як еще зазначалося, на вантажівках марки дебютує Active Brake Assist, а из-за десять років — інноваційна конструкция виявлення пішоходів та велосипедистів у сліпих зонах — Sideguard Assist. У 2021 році з\’являється її нова версія Active Sideguar Assist, яка рядом загрозі наїзду при правому повороті (сверху швидкості до 20 км/годик) автоматично задіяє гальма.

Революційною у плані активної безпеки вантажівок Mercedes-Benz став 2018 рік, коль дебютувала система напівавтоматичного керування Active Drive Assist (автономне керування Level 2). Вона допомагає утримувати машину бери смузі руху як получи и распишись прямій, так і в поворотах, а також стежить из-за безпечною дистанцією, пригальмовуючи та розганяючи вантажівку/автопоїзд. З липня 2021 року з\’явилося її вдосконалене виконання — ADA 2. Ця учение при втраті водієм контролю по (по грибы) керуванням автоматично задіяє гальмування, целых до повної зупинки. Присутствие цьому автоматично включається електронне стояночне гальмо, а дверні замки розблокуються интересах полегшення доступу рятувальникам.

Також згадаємо такі важливі системи як Stability Control Assist/Trailer Stability Control Assist, які никак не допускають з\’їзду вантажівки з дороги та складання причепа/напівпричепа. А також систему Roll Control Assist, яка змінює жорсткість амортизаторів, захищає автомобіль від перекидання.

Зауважимо, що прийняті Єврокомісією нові стандарти безпеки 2019/2144 зобов\’язують використання автоматичних систем допомоги у разі загрози зіткнення нате всіх нових типах автомобілів — з 6 липня 2022 року, а для того всіх нових автомобілів (із встановленням систем у стандартній комплекції) — з 6 липня 2024 року .