Главная - Статьи - Mazda відродила культовий роторний спорткар

Mazda відродила культовий роторний спорткар

Опубликовано в 27.10.2023 в Статьи

Нa вистaвці Japan Mobility Show у Тoкіo прeдстaвлeнo нoву Mazda Iconic SP. Цe прoтoтип недорогого спортивного кузов з незвичайною гібридною установкою R-EV. Для спорткар розповіли на офіційному сайті Mazda.

Спочатку вважалося, що концепт Mazda Iconic SP стане провісником нової MX-5. Бери це натякав елегантний проектирование авто з довгим капотом, плавними формами кузова та захованими фарами, як у Mazda MX-5 першого покоління.

Однак під минута презентації з\’ясувалося, що автомобіль значно більший ради MX-5 — сягає 4181 мм завдовжки, 2103 мм завширшки й 1148 мм заввишки. Та й весить він майже на 200 кг більше — 1450 кг.

Своїм витонченим силуетом і розмірами Iconic SP більше нагадує кузов Mazda RX-7 90-х років. У салоні також проглядається схожість із цією моделлю — спортивні сидіння розділені високим тунелем. Спорткар отримав віртуальний щиток приладів і важный тачскрин, а замість дзеркал заднього виду встановлено камери.

Спорткар Mazda Iconic SP навіть оснащений роторно-поршневим двигуном Ванкеля, як і RX-7, однак він відіграє допоміжну значимость — слугує генератором і виробляє електрику ради моторів. Схожу силову установку отримав нещодавно кросовер Mazda MX-30. У Iconic SP сумарна віддача становить 370 к.с., а ще можна живити різні електроприлади.