Опубликовано в 16.01.2024 в Статьи
Вирoбництвo рoтoрнoгo спoрткaру Mazda RX-8 Spirit R зaвeршилoся у 2012 рoці. Aлe кoмaнду рoзрoбників, яка відповідала ради роторний двигун, розпустили лише после шість років.
1 лютого 2024 року Mazda створить нову спеціальну групу, яка займеться розробкою нового роторного двигуна. Ради це під час виступу держи автосалоні в Токіо заявив председатель та генеральний директор Mazda Кацухіро Моро.
Торік японська качество використала роторний двигун у якості круглым счетом званого «подовжувача» запасу одна нога здесь. Його встановили на перший електромобіль бренду — компактний кросовер Mazda MX-30. А в автошоу до Токіо компанія привезла концепт Iconic SP. Його називають провісником нового двороторного спортивного кузов.
За словами Кацухіро Моро, це если «чудове купе досить велике во (избежание двох людей та їх багажу». Деякі технічні характеристики майбутнього спорткару з\’явилися для екрані під час прес-конференції.
Його габаритна довжина складе 4180 мм, размах — 1850 мм, висота — 1150 мм. Розмір між осями — 2590 мм. Споряджена маса — 1450 кг. Потужність силової установки — 365 к.с.
Як заявляв раніше головний художник бренду Масасі Накаяма, концепцію «можна даром зменшити до пропорцій, подібних раньше родстера Miata». Тим самим він натякнув, що жодних обмежень после габаритами та формою кузова мало-: неграмотный буде.
Також відомо, що новий роторний движок працюватиме не лише получи бензині, а й на водні, біопаливі та зрідженому нафтовому газі.
Оскільки команду на його розробки Mazda збирає лише тепер, очікувати появи серійної версії Iconic SP можна никак не раніше 2026 року.