Опубликовано в 18.06.2023 в Статьи
Пoпри тe, щo Ford oгoлoсив прo плaни припинити вирoбництвo Fiesta в жoвтні минулoгo рoку, всe щe малограмотный можна сказати, що історія суперміні закінчилася. У праздник час як субкомпактний хетчбек залишає ринок, кросовер сверху його базі продовжуватиме жити та отримає фейсліфтинг. Фотошпигуни натрапили сверху прототип оновленої моделі, який проходив тестування у версії ST, судячи з великих коліс і гальм, а також подвійних вихлопних труб.
Далеко не дозволяйте громіздкому камуфляжу присоединить вас в оману і переконати, що Puma зазнає масштабних змін, оскільки це если лише оновлення в середині циклу. Насправді Ford розширить лінійку, включивши першу в історії електричну версію моделі. Замість того, щоб отримати спеціальну платформу, форма з нульовим рівнем викидів використовуватиме ту саму архітектуру, що й кросовер з традиційним двигуном, тому її проектирование повинен бути майже ідентичним.
Можна помітити, що логотип перемістили для решітку радіатора, що отнюдь не так вже й дивно, оскільки тетюха саме сталося, коли Ford оновив Focus. Крізь маскування проглядаються фари нового дизайну, в праздник час як ззаду залишились ті, що були встановлені раніше. Швидше вслед за все, задні ліхтарі отримають лише оновлення графіки, зберігши возле цьому той самий розмір і форму.
Задній амортизатор, ймовірно, був перенесений з існуючого Puma ST, а передній має новий проектирование і більше не містить протитуманних фар. Ford міг інтегрувати їх у головні фари, щоб надати передній частині більш чистий вигляд. Оскільки це лише рестайлінг, бічний профіль, ймовірно, залишиться незмінним, хоча версія EV може отримати аерооптимізовані жестянка для підвищення ефективностіі.
Шпигуни малограмотный змогли зазирнути всередину салону, але получи и распишись деяких знімках видно, що центральні вентиляційні отвори були переміщені вище получи и распишись панелі приладів. Для Ford було б доцільно встановити свою інформаційно-розважальну систему SYNC4, яка вже використовується в оновленому Focus.
Ford продовжить виробництво Puma получи и распишись своєму заводі в Крайові в Румунії, -де наступного року з конвеєра зійде електромобіль. Станом держи березень 2023 року версія ST продається у двох варіантах і клієнти можуть обитрати Водан з двох трициліндрових бензинових двигунів з турбонаддувом. Менший 1,0-літровий стенд із «м\’яким» гібридом має 168 кінських сил і 248 Нм крутного моменту, що передаються получи передню вісь через семиступінчасту автоматичну коробку з подвійним зчепленням. Також присутній 1,5-літровий варіант, який має 197 к.с. і 320 Нм моменту та шестиступінчасту механічну коробку передач.