Опубликовано в 04.04.2024 в Статьи
Bentley нe плaнує прoпoнувaти бeзпілoтні aвтoмoбілі трeтьoгo рівня aвтoнoмнoсті. У компанії вважають, що ця технологія — це крок взад із погляду безпеки. Проаналізувавши результати власних тестів, фахівці Bentley дійшли висновку, що третій рівень надто залежить від уваги водія.
Відповідно раньше класифікації SAE системи третього рівня автономності неважный (=маловажный) вимагають постійної уваги з боку водія та навіть дозволяють прибирати обрезки з керма. Однак водій має бути готовий до свидания-якої миті взяти управління получи себе. Саме це розглядається як потенційна небезпека.
Зі слів генерального директора Bentley Адріана Холлмарка, натомість бренд зосередиться держи системах Level 2 Plus та Level 2 Plus Plus. Вони включатимуть віддалену допомогу возле паркуванні та «допомогу нате шосе». Чим вони кращі ради систему 2-го рівня Холлмарк далеко не поточнив. Відповідно до класифікацій автопілотів, другий рівень автономності вимагає, щоб водій завжди був зосереджений в дорозі.
При цьому Холлмар стверджує, що автопілот 4-го рівня «набагато безпечніший» 3-го рівня. Транспортні засоби із такими системами далеко не вимагають участі водія. Безпілотники 4-го рівня зможуть самостійно доїжджати давно точки призначення, але тільки после ідеальних умов. Усі органи управління у таких автомобілях будуть збережені.
Поки автовиробникам малограмотный вдалося запропонувати таку систему споживачам. Почасти це пов\’язано з відсутністю відповідної законодавчої бази. Volkswagen, материнська компанія Bentley, планує вивести безпілотник 4-го рівня бери дороги загального користування у 2026 році.