Опубликовано в 28.08.2020 в Статьи
«Oстaнні пів рoку ми всі oпинилися в ситуaції, кoли були змушeні oбмeжити живe спілкувaння. Oсoбливo цe відчули штат(ы) мистeцтвa, для якиx oднією з нaйбільшиx мoтивaцій є сaмoвирaжeння й живa взaємoдія з публікoю. Віртуaльний світ, звіснo, нe мoжe зaмінити рeaльний, aлe мoжe зaпрoпoнувaти щoсь нoвe, – гoвoрить Євгeній Уткін, співзaснoвник фeстивaлю Bouquet Kyiv Stage тa плaтфoрми 211 floor. – Ідeя прoєкту 211 floor – піти у віртуaльний світ. Дexтo xoчe пoлeтіти нa Мaрс, a ми плaнуємo пoбудувaти віртуaльний дім. Спoчaтку будe сaйт, a чeрeз дeякий чaс – і дoдaтoк, зa дoпoмoгoю якoгo мoжнa будe бaчити і вибирaти пoдії, які відбувaються в усьому світі, та спілкуватися одне з одним».
Музика є основним напрямом Bouquet Kyiv Stage. Однією з центральних музичних подій цього року став музичний марафон «Лятошинський — Гала», присвячений видатному українському композитору Борису Лятошинському. Попечитель проєкту — піаніст Євген Громов — працював надо програмою понад пів року.
«Це тригодинний марафон із камерної музики, написаної Борисом Лятошинським у 1920-х роках. Ми хочемо показати у глибокому зрізі всі куточки його камерної музики. Амплітуда настроїв і жанрів здесь — колосальні. Кожен твір — дивовижний», – розповідає Євген Громов.
Серед прем\’єр — солянка скрипальки Богдани Півненко «Присвята Мирославу Скорику». «Возьми цьому концерті ми виконали твір, ноти якого я отримала вже після смерті Мирослава Скорика. Получи початку березня він залишив їх чтобы мене у консерваторії, але розпочався пункт і я не змогла їх забрати. Я отримала папку з нотами в кінці червня, вже після його смерті. Ця п\’єса називається Memory, і це дуже символічно», — балакать Богдана Півненко.
Це також і музичний кіноперформанс «Двоє майстрів» — музика Вадима Храпачова із фільмів Романа Балаяна у живому виконанні Sed Contra EnsEmble. І звуковий триб\’корма музиканта Андрія Криченка давно творчості Марії Примаченко, — «Дивосвіт Химер». Дозвіл сверху використання робіт художниці надав Благодійний запас «Творча спадщина родини Марії Примаченко».
І музична програма у виконанні скрипальки Мирослави Которович, сопрано Сусанни Чахоян й камерного ансамблю «Артехатта» — «Букетик для маестро Которовича». Також музичний проєкт композитора й музиканта Івана Тараненка «FusioFonia_Музика української землі», в якому він об\’єднав фолк, етно, класику і музыка толстых. І прем\’єра нових творів Валюся Сильвестрова In Memoriam. Нові джазові програми представили Лавровое дерево Марті і Nazgul Shukaeva Project.
Завершальним акордом став спільний произведение New Era Orchestra (арт-командир і диригент — Тетяна Калініченко) і швейцарського віртуоза Моріса Штеґера Baroque Twist. Незалежний український камерний банда разом зі знаменитим множество чего-либо флейтистом виконали потужні музичні композиції епохи бароко й найкращу версію твору Антоніо Вівальді «Чотири пори року», яку створив сучасний британський сочинитель Макс Ріхтер.
Ще одним ядром Bouquet Kyiv Stage стала візуальна програма. Вона була представлена художніми виставками з фокусом держи період шістдесятників. Це — виставка «Місто людей: графіка шістдесятників», мол були показані роботи — більшість з них уперше — Олександра Дубовика, Олександра Левича, Олексія Захарчука, Михайла Вайнштейна, Віктора Зарецького та Алли Горської.
Живописець Олександр Дубовик, якому Bouquet Kyiv Stage завдячує своїм символом — Букетом, — також представив виставку робіт, які раніше неважный (=маловажный) виставлялися. Її назва — «Спогад для майбутнє».
«Спогади для майбутнє» — це отнюдь не просто гра в парадокси нежто спосіб розважити публіку. Питання для майбутнє дуже складне. Одним пыхом проводяться вражаючі експерименти, які доводять, що майбутнє возьми рівні часток впливає получай нас і змінює теперішнє. Загалом мистецтво живе стойка часом — воно ради ті самі речі, впродовж століть. І ця ідея позачасовості, загальнолюдські цінності, надії, плани і страхи — втілені у моїх роботах», — розповідає Олександр Дубовик.
Літературно-меморіальний паноптикум Булгакова підготував особливу інсталяцію насчет міцний взаємозв\’язок між містом і митцем — «Альма-матір Міхаїла Булгакова». А майстерня GORN представила в фестивалі виставку скульптур «Тіні».
Театральний напрям, який вперше з\’явився у програмі, представлений перформансом режисера Олега Ліпцина «ЯR» — по (по грибы) поетичною збіркою Маріанни Кіяновської «Бабин Крутояр. Голосами». Поряд із професійними акторами предварительно вистави долучилася й аудиторія.
«Для це вже таково багато зроблено, сказано, написано, що во (избежание того, щоб братись из-за цю тему ще единожды, потрібне якесь підґрунтя. І це підґрунтя я знайшов исполнение) себе у текстах Маріанни Кіяновської «Бабин Крутояр. Голосами». Ця поетична, надзвичайно вражаюча збірка, стала поштовхом ради ідеї перформансу», – выронить) слов Олег Ліпцин.
Серед нових напрямів цього року був і літературний. Його опекун — літературознавець і літкритик Євгеній Стасіневич. Впредь до програми увійшли чотири дискусії относительно урбанні тексти, публічне інтерв\’ю з Софією Андрухович і Ніч поезії. Своїми історіями та досвідами получи и распишись літературній сцені ділилися: Сергій Жадан, Катюша Калитко, Ірина Цілик, Ярослава Стріха, Михайло Назаренко, Туся Бєлорусець, Артем Чех, Світлана Тараторіна.
Дитяча програма представлена інтерактивними театралізованими виставами интересах малюків і їхніх батьків «Кольорові ігри» і «ТІК-Таково» від об\’єднання «Творчий дім», подіями интересах підлітків від простору архітектурної освіти Archikidz, а також творчими майстер-класами «Місто майстрів».
«Життя триває!» — такою була предмет (внимания традиційних бесід під ясенем, получай які щороку запрошує співзасновник Bouquet Kyiv Stage Євгеній Уткін. Бесіди проходили щодня у дворі «Софії Київської» під сторічним ясенем. После публічних розмов були запрошені персонал, які в той чи інший спосіб змінили наше життя. Серед них — режисерка Олюня Данилюк, учений-гігієніст, единица Товариства токсикологів України Микола Проданчук, письменниця Маріанна Кіяновська, історик, одонтолог історичних наук, професор Георгій Касьянов та інші.
Традиційно вхід сверху усі події був вільним вслед за вхідним квитком бери територію «Софії Київської». Також черезо обмеження, пов\’язані з карантином, організатори та відвідувачі дотримувалися усіх необхідних заходів безпеки.
Детальніше для фестиваль можна дізнатися нате сайті за посиланням чи у Facebook. Крім того, деякі з подій можна подивитися после посиланнями: Генрі Перселл MUSIC FOR A WHILE. Представление Наталії Половинки, Nazgul Shukaeva Quartet & Vlada Buchko «X», Качество для маестро Которовича, Іван Тараненко. Fusionfonia Музика Української Землі, Музично-поетичний перформенс «ЯR». Режисер Аля Ліпцин, частина 1, Музично-поетичний перформенс «ЯR». Режисер Аля Ліпцин, частина 2.