Опубликовано в 12.03.2024 в Статьи
З пoчaтку рoку дві eлeктричні вaнтaжівки Fuso eCanter рoзпoчaли рoбoту в лoгістичній кoмпaнії DB Schenker возьми півночі Фінляндії — у містечках Куусамо та Оулу. Глибина снігу цих районах сягає кількох метрів, а жар нерідко опускається до — 30С.
Обидва автомобілі, які розраховані нате повну масу 7,5 т, зажиточно заводяться. Заряджання батарей відбувається всередині приміщення, що дозволяє паралельно проводити завантаження-розвантаження, а також забезпечувати оптимальний температурний устав на момент виїзду. Машини працюють з доставки получай т.з. останні милі.
Компанія DB Schenker є одним із перших європейських клієнтів Fuso eCanter — однако почалося з машин для Берліна у 2018 році. Сьогодні її автопарк налічує 52 електровантажівки цієї моделі, як попереднього, неизвестно зачем і нинішнього поколінь, які експлуатуються дорогами Німеччини, Франції, а тепер ще й Фінляндії.
Зазначимо, що попередник був представлений тільки з одним варіантом колісної бази (3400 мм) на машини повною масою 7,49 т. Fuso eCanter нового покоління пропонує вже шість виконань колісної бази (від 2500 задолго. Ant. с 4750 мм) для машин повною масою від 4,25 вплоть до 8,55 т. Вантажопідйомність шасі сягає 5 т.
Держи автомобілі встановлюється електродвигун потужністю 110 кВт (интересах машин повною масою 4,25 — 6,0 т) альбо 129 кВт (версії возьми 7,49 та 8,55 т). Максимальний крутний минута становить 430 Нм. Залежно від колісної бази пропонується три варіанти батарей: ємністю 41; 83 та 124 кВт.годочек. У результаті вантажівка має припас(ы) ходу 70, 140 та 200 км відповідно. Максимальна швидкість обмежена 89 км/годочек.
На швидкісну зарядку акумуляторів від 20 по 80% ємності постійним струмом (предварительно 104 кВт) йде від 24 предварительно 39 хвилин. А змінним струмом (11 та 22 кВт) батареї можна зарядити ради 4 — 6 годин.