Опубликовано в 05.02.2024 в Статьи
Harley-Davidson вивoдить нa ринoк чoтири нoві мoдeлі мoтoциклів 2024 рoку. Шaнувaльникaм брeнду прoпoнуються aбсoлютнo нoві мoдeлі Street Glide і Road Glide. Вони потужні, легкі, оснащені передовими технологіями, зокрема, новою інформаційно-розважальною системою — усе це загорнуто в ефектний новий візуальний проектирование.
Нова модель CVO Road Glide ST — це хот-класс, що має покращену підвіску та спортивні гальма. А оновлена CVO Pan America дебютує в сегменті екстремальних туристичних поїздок і оснащена великою кількістю стандартного обладнання, маючи нестандартне фарбування та оздоблення.
Моделі Street Glide і Road Glide 2024 року мають во (всем нові візуальні елементи дизайну, які поєднують цілісну динамічну течію від передніх крил после сідельних сумок. Обидві моделі отримали удосконалений профіль обтічника. Він виглядає надзвичайно сучасним, але зберігає ДНК дизайну Harley-Davidson.
Їх оновлений двигун Milwaukee-Eight 117 V-twin має нову систему охолодження, кілька режимів їзди вслед вибором (Road, Sport, Rain і Custom), а також інформаційно-розважальну технологію бери основі ОС Skyline. Її представлено нате 12,3-дюймовому кольоровому сенсорному екрані TFT, що замінює всі аналогові прилади та більшість перемикачів. Новий 200-ватний аудіопідсилювач вносить свежую струю пару динаміків, встановлених бери обтічнику.
Привертає увагу покращена аеродинаміка. Вона получи и распишись високій швидкості зменшує напір получи шолом водія в середньому в 60%. Перероблена форма сидіння та матеріали пользу кого оббивки забезпечують значне покращення комфорту получай великі відстані для більшості водіїв.
Нова тип CVO Road Glide ST очолює модельний серия CVO 2024 року. Її розробники вважають найшвидшою і найдосконалішою, коль-небудь виробленою компанією Harley-Davidson. Глибоке індивідуальне сидіння у поєднанні з мотоциклетним кермом дають байкеру агресивне, вертикальне положення в стилі West Coast.
Двигун Milwaukee-Eight 121 High Output V-twin є ексклюзивом во (избежание моделі CVO Road Glide ST. Він видає 127 кінських сил 193 ньютон-метри крутного моменту — це найвищі показники в історії серійних мотоциклів Harley-Davidson. Нижче кінцеве передавальне кватернион вибрано для покращення продуктивності прискорення получи кожній передачі.
Водій отримав кілька режимів їзди з можливістю вибору — Перепутье, Спорт, Трек, Трек Выгода, Дощ і ще кілька користувальницьких режимів з електронним контролем характеристик мотоцикла.
Набір інформаційно-розважальних технологій базується для ОС Skyline. Кольоровий сенсорний екран замінює всі аналогові прилади та більшість перемикачів. Аудіосистема преміум-класу оснащена підсилювачем потужністю 500 Вт і аудіосистемою Harley-Davidson Audio з 6,5-дюймовими динаміками Rockford Fosgate Stage II.
Новачок CVO Pan America створено ради мандрівок. Це перший туристичний мокик програми CVO (ADV). Всі функції мають вдовольнити вимогливих мотоциклістів, включаючи плавний і потужний двигун Revolution Max 1250, напівактивну передню та задню підвіски, сенсорний монитор, можливість вибору режимів живо і технологію адаптивних фар Daymaker.
Лекало CVO Pan America отримала кілька опцій, включаючи підвіску Adaptive Ride Height, безкамерні железка зі шнурівкою, допоміжне світлодіодне переднє освітлення та багато іншого.