Опубликовано в 26.08.2023 в Статьи
З рoзвиткoм світoвoгo ринку eлeктрoмoбілів виникaє прoблeмa утилізaції відпрацьованих акумуляторних блоків. Однією з найвідоміших фірм, що працюють у цьому напрямі, являється американська Li-Cycle.
Заснована в 2016 році, вона володіє чотирма підприємствами в Північній Америці, які переробляють 51 000 тонн матеріалів во (избежание літій-іонних батарей в рік. До кінця 2023 року Li-Cycle планує запустити у Німеччині прославленный хаб, розрахований на переробку раньше 35 000 тонн «чорної маси» возьми рік.
Літій, кобальт, мідь та нікель, які містяться у батареях, можуть бути перероблені нескінченну кількість разів. Як відбувається процес переробки получай заводі Li-Cycle показав у своєму відео YouTube-блогер JerryRigEverything.
На цього використовується запатентоване рішення для водній основі. Воно полягає далеко не у плавленні батареї, а у поділі получи складові: алюміній, мідь, пластикові відходи та «чорну масу». Остання містить літій, нікель та кобальт і саме вона використовується в (видах виробництва нових літій-іонних акумуляторів. Власне, Li-Cycle «замикає петлю» життєвого циклу літій-іонної батареї.
Следовать заявою компанії, її заводище в Аризоні здатен переробляти 18 тисяч тонн літій-іонних акумуляторів бери рік. Як стверджується, переробці підлягають 95% матеріалів батареї.